Ordlös Onsdag

november 16, 2008

En påminnelse

Filed under: Info — akson @ 12:49 e m

Detta är inte Nejmas Ordlösa Onsdag. Detta är OO med ett tema. Dock är det frivilligt att följa temat. Men desto fler som gör det desto roliga tycket jag.

Vad som dock inte är frivilligt är att länka till denna sidan. Det måste man göra om man vill delta. De som inte länka tillbaka till sidan kommer att få sina inlägg borttagna.

Som sagt det är frivillig att delta!

Väl mött! Önskar samtliga en trevlig vecka!

4 kommentarer

  1. Är det ok att ha länken i en länklista? Eller måste det vara i inlägget? Jag kan ju tycka att om det är ordlösonsdag så ska inget stå i inlägget alls.

    Kommentar av Camilla — november 18, 2008 @ 9:30 e m

  2. Länken ska vara i inlägget.

    Kommentar av akson — november 19, 2008 @ 4:53 e m

  3. Tokigt! Jag har helt missat att du har tema på din ordlösa! Ett tips är att du ändrar under ”About” då för jag har tagit det som det står där! Alltså temalöst och istället för Nejma!

    Nu när jag vet att det är tema ska jag följa det också!!

    /Anneli

    Kommentar av Anneli — november 19, 2008 @ 8:21 e m

  4. OJ, detta har jag också missat! Jag skyller på jetlag, som vanligt… 😉 Nu har jag iaf skrivit i mitt inlägg att du har ett tema. 🙂

    Kommentar av pumita — december 3, 2008 @ 1:05 e m


RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

