Ordlös Onsdag

september 12, 2008

Välkommen till det nya Ordlös Onsdag!

Filed under: Info — akson @ 10:55 f m

Många liksom jag har säkert sökt av webben i jakt på bilder som hör till Ordlös Onsdag. I sommar var det många som vikarierade och till slut verkade det som om det rann ut i sanden. Jag har i samråd med Rajson beslutat att ta över tills Nejma i Marocko återkommer och tar över sitt projekt.

Ni som sett eller läst detta sprid gärna informationen vidare så att så många som möjligt kan vara med.

Jag kommer inte att använda mig av Mr Linky. Respektive person som lägger upp en bild som ingår i projektet Ordlös Onsdag lägger en kommentar och länkar där direkt till sin bild. Inte till starten av bloggsidan utan till det specifika inlägget med Ordlös Onsdag.

Vi ses på onsdag!

11 kommentarer

  1. Äntligen NÅGON som tar tag i OrdlösOnsdag tack snälla för att Ni tar er tid. Ha de gott!

    Kommentar av LottaM — september 12, 2008 @ 12:11 e m

  2. Kanon…jag skall lägga det på minnet!

    Kommentar av Karolina/Trebarnsmamman — september 12, 2008 @ 12:57 e m

  3. BRA JOBBAT!!! Äntligen kan jag hitta ”ägaren” till ordlös onsdag!! Vi ses på onsdag igen!!!

    Kommentar av Rijo — september 12, 2008 @ 11:06 e m

  4. Jag har aldrig varit med i Ordlös Onsdag, men funderat på det det några gånger så snart är det nog dags 🙂

    Det blir inte den här veckan, men kanske nästa? Om jag kommer ihåg så ska jag klämma in en rad om det i mitt inlägg i Tisdagstema i alla fall.

    Kommentar av Monkan — september 14, 2008 @ 11:05 e m

  5. Vad roligt att Ordlös onsdag ska återuppstå.

    Kommentar av Hönsakadorran — september 15, 2008 @ 8:18 e m

  6. Det visste jag inte att du hade tagit över. Ska sprida det i morgon.
    Kul.

    Kommentar av Solgudinna — september 16, 2008 @ 8:40 e m

  7. Kanon att du tagit tag i det!!

    Ses om några timmar då!! ;O))

    //Anneli

    Kommentar av Anneli — september 16, 2008 @ 9:23 e m

  8. Hej! Vad kul att du tar över! Din bild är verkligen HÖST. Jag har alltid undrat hur äpplen kan ruttna så tidigt på trädet. Någon kanske vet?

    http://mariannlostinline.wordpress.com/2008/09/17/ordlos-onsdag-wordless-wednesday-6/

    Kommentar av mariannlostinline — september 17, 2008 @ 7:56 f m

  9. TOPPEN! Det här har jag väntat på länge. Underbart att någon kan ta tag i den här sidan. Har verkligen saknat den!
    Dessutom har du skapat en ursnygg lay-out!!!

    Kommentar av Randi — september 17, 2008 @ 8:24 f m

  10. Jag är med 🙂

    Kommentar av Edela — september 17, 2008 @ 9:02 f m

  11. TACK Randi!
    Det värmer! Kul att du gillar lay-outen!

    Kommentar av akson — september 17, 2008 @ 11:30 f m


RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

